قدرت رسانه‌ها را در اختیار بگیرید

اخباررسمی اولین نیوزوایر بین‌المللی در ایران، بهترین و سریع‌ترین راه برای رسانه‌ای شدن اخبار، بیانیه‌ها و اطلاعیه‌ها را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد. در واقع این استارتاپ، مجموعه‌ای از خدمات و ابزارها را به شما ارائه می‌کند تا به کمک آن‌ها محتوای استاندارد رسانه‌ای تولید کرده و ظرف کمتر از یک روز، در صدها رسانه منتشر و با هدایت ترافیک بازدید آن را میلیونی نمایید و در مرکز توجه رسانه‌ای کشور باشید. در نهایت با گزارش‌های تحلیلی لحظه‌ای، می‌توانید نتایج را ارزیابی کنید.

تنوع در دسته‌بندی

صنایع کسب‌وکارهای خرد و کلان با توجه به دسته‌بندی‌های مختلف خبری خود اعم از اقتصادی (صنعت و معدن، تجارت، بازار، بانک، بیمه و بازارسرمایه، کشاورزی، کار و تعاون، نفت و نیرو، فن‌آوری اطلاعات، راه مسکن و بخش خصوصی)، اجتماعی (علم و آموزش، بهداشت و درمان، شهر و جامعه، انتظامی و قضایی، گردشگری و میراث فرهنگی، محیط زیست، ارتباطات و روابط عمومی)، فرهنگی (رسانه‌ها، نشریات و کتاب، سینما و تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، صنایع دستی)، ورزشی (تازه‌های ورزش، مکان‌های ورزشی، تجهیزات ورزشی، باشگاه‌ها)، سبک زندگی (سلامت و زیبایی، مد و لباس، سرگرمی و تفریح، دکوراسیون) و اطلاع‌رسانی رویدادها (حراج و تخفیف، جشنواره، نمایشگاه و همایش، مسابقه و فراخوان)، می‌توانند انتشار مطالب را به اخبار رسمی سپرده و دیگر نگران اشاعه درست و کامل اخبار خود نباشند.

وبلاگ و ترویج فرهنگ رسانه

اخبار رسمی با راه‌اندازی بلاگ روابط عمومی و برندسازی اقدام به ساخت منبعی موثق و تاثیرگذار در دنیای خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌ها کرده است. وبلاگ اخبار رسمی با تولید اخبار و مقالات آموزشی پیرامون حوزه‌های مختلف باعث ایجاد فهم درستی در مورد مسائلی همچون رسانه و روابط عمومی، بازاریابی آنلاین، برندسازی و خبرنگاری در بین کسب‌وکارها شده است. اخبار رسمی در سال ۱۳۹۴ توسط مجید کثیری و محمد‌مهدی جهانی مقدم با ماموریت درخشش کسب‌وکارها در سطح ۲۵۰۰ رسانه‌ی بین‌المللی و داخلی راه‌اندازی شده است. این استارتاپ به طور مستقیم برای ۹ و به طور غیر مستقیم برای ۳۵ نفر ایجاد اشتغال نموده و در چشم‌انداز کاری خود می‌خواهد مرجع محتوا و خبر از یک میلیون کسب‌وکار و شرکت ایرانی باشد.

akhbarrasmi.com

691 1536 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka