اهمیت دانش حسابداری

ممکن است زمانی که تصمیم به راه‌اندازی شرکت می‌گیرید تا موقعی که آن را عملی سازید، سال‌های زیادی گذشته باشد اما معتقدم که فرد کارآفرین یک شبه به چنین توانایی و تصمیمی مجهز نشده و طبیعتا شرایط پیاده‌سازی آن نیز در زمان کوتاه به وجود نمی‌آید.


البته تجربه ثابت کرده است که کمال‌گرایی و خواستن شرایط در وضعیت ایده‌آل یکی از مهم ترین عواملی است که می‌تواند کارآفرینی در بازار کار حسابداری را به تعویق بیندارد. اشخاصی که در بدو راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار، نگران مسئله‌ی تامین هزینه‌ها هستند، معمولا با چالش‌های مالی بیشتری مواجه می‌شوند.

کسانی که ایده‌آل‌گرا عمل می‌کنند و درصدد فراهم کردن مکان ایده‌آل برای برپایی شرکت، استخدام نیروی کار و پرسنل حرفه‌ای و… هستند نیز، معمولا از سایر رقبای خود عقب می‌افتند؛ چرا که تمرکز آن‌ها بر کمال‌گرایی است، نه کارآفرینی. رقابت در بازار امروزی آنقدر تنگاتنگ است که با یک اشتباه کوچک ممکن است سایرین گوی سبقت را از شما بربایند؛ در واقع در چنین حرفه‌ای دستیابی به پروژه‌های زیاد و گوناگون و داشتن دغدغه‌ی مالی زیاد در خصوص تامین هزینه‌های لازم برای اجاره دفتر، حقوق کارکنان و… از جمله مواردی است که موانع زیادی بر سر راه شما خواهد گذشت.

مزایای دانش حسابداری در کسب‌وکارهای کوچک واضح است؛ در عین حال تضمین اینکه این فرآیند عملیاتی به حاشیه رانده نمی‌شود، حیاتی است. این تنها راه برای ادامه دادن منافع یک کسب‌وکار است.

مهیار مردانی-مدیر امورمالی هم آوا

881 574 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka