تغییر مسیر؛ زنان، کار و میل به رهبری

سندبرگ، نویسنده، فعال اجتماعی، مدیر ارشد، یکی از موثرترین زنان در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین یکی از معماران عصر دیجیتال به شمار می‌آید. او در کتاب “تغییر مسیر” یک سوال مهم را مطرح می‌کند. این که چرا زنان کمتر از مردان به مقام‌های بالای مدیریتی می‌رسند؟ و یا به عبارتی چگونه می‌توان مرزهایی را که مانع از رسیدن زنان به درجات بالا می‌شوند، درهم شکست؟

سندبرگ با گفتن از زندگی خود و موانع پیشرفتش، از زنان می‌خواهد توانایی‌های خود را باور کرده و گرفتار کلیشه‌های رایج نشوند. با قدرت جلو بروند و شغلی را که به آن علاقه دارند برگزینند. کتابی سرشار از جملات انگیزشی و راهکارهای آموزنده برای بانوانی که می‌خواهند در شغل خود پیشرفت کرده و به آرزوهای بزرگ دست یابند.

سندبرگ درباره این اثر می‌گوید: «کتاب را برای زنانی می‌نویسم که می‌خواهند شانس خود را برای پیشرفت و دستیابی به اهداف‌شان‌ افزایش دهند؛ چه در شغل و چه در زندگی شخصی! و این شامل تمام زنان در تمام مراحل زندگی و کار می‌شود؛ زنانی که تازه به دنبال کار هستند، آن‌‌ها که شاغلند و کسانی که بعد از مدتی وقفه خواهان برگشت به موقعیت شغلی خود هستند. مخاطب دیگرم، مردانی هستند که می‌خواهند خواسته زنان به‌عنوان همکار، همسر، مادر یا دختر را درک کنند و درنتیجه بتوانند در ساخت دنیایی برابر، سهیم باشند.»

461 672 نوش آفرین موفق

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka