شما تنها یک بار زندگی می‌کنید

“ارزش یک میلی‌ثانیه را از کسی باید پرسید که در مسابقات المپیک نفر دوم شده‌ است”. این جمله معروفی است که در رابطه با ارزشمندی زمان بیان می‌شود. انسان‌ عموما پشیمان اوقات از دست رفته زندگی خویش است زیرا بواسطه این اتفاق یا داغدار از دست دادن عزیزی قرار گرفته و یا بابت تلف شدن چیزی خود را ملامت می‌کند. زمان در پزشکی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بیماران و بیماری‌های بیشماری با تشخیص به موقع درمان شده‌اند، اما عدم تشخیص در زمان مناسب، انسان‌های زیادی را به کام مرگ کشانده است.

تشخیص سریع حمله قلبی

طراحی و تولید حسگرهای زیستی و خوانشگرهای تشخیص زود هنگام حمله‌ی قلبی، از جمله فعالیت‌های “ای‌زی‌سنس” است که در جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار و بهبود سلامت جامعه صورت گرفته است. گجت‌های سلامتی با اندازه‌گیری میزان بیومارکر طلایی، تشخیص حمله قلبی را ظرف کمتر از پانزده دقیقه محقق می‌نمایند. این درحالی است که برای تشخیص حمله قلبی نیازی به انتقال بیمار نیست و در مناطق صعب‌العبور و موارد اضطراری، این محصول کارایی بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. علاوه بر قیمت مناسب، این دستگاه با ذخیره‌سازی و دریافت اطلاعات امکان مدیریت سلامت بیمار و جامعه را فراهم آورده است. این استارتاپ محصولات دیگری را نیز در راستای بهبود سلامت جامعه تولید کرده که از جمله آن‌ها می‌توان ترازوی هوشمند، کمربند قدم‌شمار و ضربان‌سنج قلب را نام برد.

افزایش سطح سلامت جامعه

شرکت “نوآوران پایش آنی سلامت” در سال ۱۳۹۶ و با تمرکز بر حوزه تشخیص سلامت افراد گام به عرصه کسب‌وکارهای نوپا نهاد و با عنوان تجاری “ای‌زی‌سنس” توسط سرور یوسفی راهبری می‌شود که به طور مستقیم برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال نموده است. ای‌زی‌سنس، توسعه “صنعت تشخیص در محل” در ایران و منطقه را با ایجاد بستر تشخیص آنی بیماری به صورت چندتایی برای زیست مولکول‌های مختلف، در چشم‌انداز خود می‌بیند. به‌طور کلی، ماموریت این استارتاپ افزایش سطح سلامت جامعه است. این شرکت نیروی متخصص در رشته‌های مختلفی چون شیمی، بیومواد، شیمی تجزیه، بیوالکتریک، مکانیک، الکترونیک، کامپیوتر، مهندسی شیمی و فیزیک را جذب نموده است. پژوهش و توسعه چنین محصولاتی در شرکت، منجر به ثبت چندین اختراع داخلی و خارجی شده است.

azsense.ir

600 1332 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka