با زاویه درخانه بمانیم

امسال همه ما سال بسیار متفاوتی را شروع کردیم و این روزها نیاز داریم #در_خانه_بمانیم تا شرایطی که با آن مواجه شده‌ایم را سریع‌تر پشت سر بگذاریم. ما هم در تیم زاویه سعی کرده‌ایم با بازبینی برنامه‌ها و فعالیت‌های خودمان بستری را فراهم کنیم که مثل قبل مخاطبان و اعضا به برنامه‌های مهیج زاویه دسترسی داشته باشند.

در بخش اول برنامه‌های با زاویه #در_خانه_بمانیم، با برنامه‌ریزی رویدادهای آنلاین در فصل بهار، مثل گذشته کنارتان هستیم و با هم به مفیدترین شکل ممکن از این روزها گذر خواهیم کرد.

برای این دو ماه بیش از ۴۶ وبینار آموزشی و ۱۱ دورهمی تخصصی پیش‌‌بینی کرده‌ایم و در تلاشیم بخش بزرگی از این برنامه را با کمک مدرسان ایرانی و بین‌المللی برگزار کنیم. فرصتی که با برگزاری آنلاین این کارگاه‌ها به دست آورده‌ایم، این است که دیگر هیچ محدودیت جغرافیایی برای مدرسان و شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

در بخشی از برنامه‌ی رویدادهای بهار، در کنار دوره‌همی‌های گذشته دورهمی‌ تخصصی آنلاین Ask me Anything را نیز گنجانده‌ایم تا بصورت مجازی از تجربه‌ی کار و زندگی متخصصان مختلف بهره‌مند‌ شویم.

برای اطلاع از فعال شدن امکان ثبت‌نام هر کدام از این رویدادهای آنلاین، شبکه‌های اجتماعی زاویه و بخش رویدادهای سایت زاویه را دنبال کنید.

768 497 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka