رویداد‌های کافه سرمایه، کافه گره‌گشایی و نوآورد روز در حاشیه یلدا سامیت با مشارکت هم‌آوا و شنبه برگزار شد.

هفتمین رویداد یلدای کارآفرینان ایران در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ با هدف شبکه سازی – ارائه فرصت به کسب و کارهای نوپا جهت نمایش محصولات خود و همچنین کسب تجربه از کارآفرینان برجسته و موفق برگزار شد. پیرو برگزاری این برنامه شرکت کارخانه نوآوری هم‌آوا به عنوان مجری زون نوآوری و سرمایه‌گذاری حضور داشت و طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت کافه سرمایه، منتورینگ و استیج نوآوردروز را نیز بر عهده داشت.

در بخش رویداد نوآوردروز یلدا سامیت با حضور سرمایه‌گذاران و تیم‌های استارتاپی در طبقه دوم سالن همایش وزارت کشور برگزار شد. این برنامه در دو سانس برگزار شد که در طی آن ۱۲ تیم جهت جذب سرمایه برای توسعه و رشد، دستاورد های خود را به سرمایه گذاران اعلام کردند و در انتها تیم شاپینو به عنوان تیم برتر از نظر سرمایه گذاران در استیج اصلی یلدا سامیت محصول خود را معرفی کرد.

کافه سرمایه، جهت تسهیل امر جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد برای استارتاپ‌ها، با حضورنمایندگان سرمایه گذارانی چون ایرانسل، مرکز نوآوری گروه زرین، اسنوا ونچرز، داوین و سرمایه‌گذاری از حوزه رسانه برگزار شد که در طی آن ۱۶ تیم، فرصت دیدار با سرمایه‌گذاران را داشته و توانستند ایده‌های خود را با آن‌ها مطرح کرده و زمینه تبادل اطلاعات جهت رشد و توسعه کسب و کار خود را فراهم کنند.

کافه گره‌گشایی با فضایی آموزشی با هدف ارتقا توانمندی‌ها و دانش استارتاپی با حضور ۲۴منتور در ۶ حوزه‌ی منابع انسانی، تیم سازی، امور حقوقی، توسعه کسب و کار، جذب سرمایه و ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها برگزار شد.

در این پروسه استارتاپ‌ها با منتور‌ها و افراد متخصص ملاقات کرده و از فرصت اشتراک‌گذاری تجارب، راهنمایی‌های حیاتی جهت رشد و مشاوره‌ها استفاده نمودند.

2560 1707 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka