معرفی کتاب دوباره فکر کن

دوباره فکر کن نوشته جیسون فراید کتابی است موجز و مفید، دارای مطالب کاربردی برای کسب‌و‌کارهای نوپا و کوچک که با ادبیاتی جسورانه و جملاتی صریح به تمامی جنبه‌های کسب‌وکار از ایده و آغاز کار تا استخدام و رهبری کارکنان می‌پردازد.

در این کتاب از حرف‌های کلیشه‌ای و انگیزش بیهوده خبری نیست و آن‌چه که می‌توان از آن آموخت همان جمله «دوباره فکر کن» است. دوباره فکر کن بسیاری از باورهای کلیدی ما، از طراحی محصول تا بازاریابی و استخدام نیروها را تغییر می‌دهد و علاوه بر تاکید زیاد روی کوچک نگه‌داشتن کسب‌و‌کار، توصیه می‌کند تا شرکت‌های نوپا هرگز خودشان را با شرکت‌های بزرگ مقایسه نکنند. این کتاب در ۱۲ فصل با عناوین: شروع، دور ریختنی‌ها، رفتن، پیشرفت، بهره‌وری، رقبا، تکامل، تبلیغات، استخدام، کنترل آسیب، فرهنگ و نتیجه‌گیری تدوین شده است. با آموزه‌های این کتاب یاد می‌گیریم چگونه کارآمدتر بوده و بدون پذیرفتن ریسک‌های بالا و ایده‌های غیر منعطف، خود را در جریان رشد کار قرار دهیم. همچنین به مسایلی که درباره کسب‌وکار پذیرفته‌ایم دوباره فکر کنیم و آن‌ها را به چالش بکشیم. به گفته فرید آنچه شما واقعا باید انجام دهید اینست که حرف زدن را متوقف کرده و شروع به کار کنید. وقت آن رسیده که در مورد کارتان دوباره فکر کنید. پس شروع کنید!

1104 1608 نوش آفرین موفق

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka