هم‌آوا از استورم خارج شد

خروج از یک کسب‌وکار، برنامه‌ای راهبردی برای فروش سهام کارآفرین یا سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذار یا کسب‌وکار دیگر است. در حقیقت بنیانگذار یا سرمایه گذار از استارتاپ خارج می‌شود و سود حاصل از کوشش یا سرمایه گذاری خود را نقد می کند. اگر آن کسب و کار پیروز باشد، کارآفرین سود قابل توجهی به دست آورده و اگر کسب و کار موفق نباشد، قبول شکست مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بعدی است.

شرکت رایانش ابری یکتاشیوه با نام «استورم» در حوزه طراحی نرم‌افزار حسابداری آنلاین فعال است. این محصول مخصوص کسب‌وکارهای کوچک بوده و در هر زمان و مکان قابل دسترسی است. استورم با داشتن امکاناتی همچون تدوین گزارشات و نمودارهای تحلیلی، دفترداری، سیستم پرداخت و … در کنار صاحبان کسب‌وکارها جهت تصمیم‌گیری‌های صحیح و به موقع است.

استورم در سال ۹۵ و در دوره پنجم شتابدهی #آواتک پذیرفته شد. یکسال بعد از سرمایه‌گذاری شرکت کسب‌وکارهای نوپای آواتک پردیس و تشکیل تیم، در نیمه دوم سال ۹۶ موسسه صندوق توسعه فناوری‌های نوین روی تیم سرمایه گذاری نمود. استورم طی ۳ سال توانست مجوز نوع ۱ دانش بنیانی خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخذ نماید.

از دیگر دستاوردهای این تیم، ارائه وب سرویس API به منظور یکپارچه‌سازی کسب‌وکارها، خودکارسازی فرآیندها، سهولت در انجام فرآیندها، عدم وابستگی به سیستم‌عامل و پلتفرم‌ها است.

هم‌آوا با موفقیت سهام خود را به سرمایه‌گذار جدید واگذار کرد و از ساختار سهامداری استورم خارج شد.

150 150 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka