حامد انتظاریان به عنوان مدیرعامل جدید هم‌آوا  منصوب شد

حامد انتظاریان معاون پیشین عملیات کارخانه نوآوری هم‌آوا به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه جایگزین رضا کلانتری‌نژاد شد. لازم به ذکر است که رضا کلانتری نژاد همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره فعالیت خود را در  هم‌آوا ادامه خواهد داد. از سوی دیگر سهیل عباسی معاون نوآوری و کارآفرینی این شرکت نیز با حفظ سمت به عنوان عضو جدید هیئت مدیره منصوب شد.

هم‌آوا از بازیگران اصلی زیست‌بوم نوآوری کشور در سال ۱۳۹۸ و با ادغام شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا و چند مجموعه دیگر در حوزه فناوری شکل گرفته و فضای کاری اشتراکی زاویه، یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین فضای کار اشتراکی ایران نیز زیرمجموعه آن می‌باشد.

هم‌آوا به عنوان توسعه دهنده کارخانه نوآوری آزادی وظیفه بازسازی و بهره‌برداری از این مجموعه را با مشارکت پارک فناوری پردیس عهده دار بوده و علاوه بر سرمایه‌گذاری در مراحل پیش‌بذری و بذری کسب و کارها، طیف گسترده‌ای از خدمات نوآوری را از یک‌سو به استارتاپ‌ها و از سوی دیگر به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌کند. از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای سرمایه‌گذاری شده توسط هم‌آوا در سا‌ل‌های گذشته می‌توان به دیجی‌نکست، آواگیمز، پی‌پینگ، نوار، تسکولو، دونبش، بوتیک و بیش از یکصد تیم دیگر اشاره کرد.

1280 853 هم‌آوا

دیدگاهی بنویسید

    Stay Connected
    We appreciate your feedback.



    We offer you a panoply of cutting-edge options. Download Impeka